مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-04ورزشي

بیش از 4 هزار کارت تکریم سالمندی در شیراز توزیع شد


رییس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: کارت تکریم تنها به بازنشستگان اختصاص ندارد و همه سالمندان شیرازی که شرط سنی 60 سال سن به بالا را دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی مشفقیان از توزیع کارت های تکریم سالمندی خبر داد و اظهار کرد: : سالمندان شیرازی که بیشتر از 60 سال سن دارند، می توانند از مزایای تخفیفی کارت تکریم استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به ارزش والای سالمندان، بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به موضوع توجه به سالمندان و تکریم آن ها پرداخته است و پیامبر مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) نیز در بیانات و احادیث خود به این موضوع پرداخته و بر ضرورت احترام به سالمندان تأکید داشته اند، لذا این موضوع مبتنی بر آموزه های دینی و تعلیماتی ما مسلمانان است که باید به آن بپردازیم.

مشفقیان اظهار کرد: سالمندان در توسعه اجتماعی و ایجاد فرهنگ عمومی مناسب می توانند بسیار تاثیرگذار باشند زیرا مراحل مختلف زندگی را طی کرده و تجارب بسیار دارند به همین منظور توجه به این قشر و بهره مندی از ظرفیت آنها را باید بیش از پیش در دستور کار قرار داد.

مشفقیان با اشاره به اینکه به همین منظور تاکنون 4 هزار و 300 کارت منزلت در بین افرادی که ثبت نام کرده و استعلام آنها انجام گرفته توزیع شده است؛ اضافه کرد: شخص سالمند با ارایه این کارت در همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار کارت تکریم سالمندی در شیراز توزیع شد

بیش از 4 هزار کارت تکریم سالمندی در شیراز توزیع شد