مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-04سياسي

سوق یافتن مرجعیت فکری جوانان به سمت سلبریتی ها فاجعه فرهنگی است


دکتری جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران و مدرس دانشگاه می گوید: با توسعه شبکه های اجتماعی و بی قانونی حاکم بر آن، مرجعیت فکری نوجوانان و جوانان ما به سمت این سلبریتی ها سوق پیدا کرده که یک فاجعه فرهنگی محسوب می شود.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ مهسا امینی طعمه ای بود که دشمنان به موقع می دانیم هر یک از این فتنه هایی که گریبان کشور را می گیرد خسارت های زیادی به کشور وارد می کند و حل مسائل کشور را به تاخیر می اندازند، در حالی که مطالبات باید در فضایی آرام و با گفت وگو دنبال شود، چرا که مشکلات و مسئله های کشور در کف خیابان ها حل نمی شود.

 بزرگ ترین خیانت جریان اغتشاش این بود که روند مطالبه گری مردم و اعتراضات به حق آنها را به آشوب تبدیل کرد و مانع از شکل گیری یک مطالبه گری منطقی و قانونی در کشور شد.

اگر امنیت ملی به خطر بیفتد نیروی امنیتی تماشاگر نخواهد بود دکتری جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران و مدرس دانشگاه در این رابطه به خبرنگار فارس می گوید: قطعا در هر کشوری که امنیت ملی به خطر بیفتد پلیس یا نیروی امنیتی صرفا تماشاگر نخواهد بود و کسانی که روند مطالبه گری به حق مردم را در حوزه های اقتصادی و معیشتی و فرهنگی و اجتماعی، امنیتی می کنند و از دل آن اغتشاش و کشتار و بی نظمی بیرون می آوردند هرگز به دنبال حل مشکلات مردم نیستند و سنگ منافع خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوق یافتن مرجعیت فکری جوانان به سمت سلبریتی ها فاجعه فرهنگی است

سوق یافتن مرجعیت فکری جوانان به سمت سلبریتی ها فاجعه فرهنگی است