مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-04سياسي

عضو شورای شهر: با هرگونه فتنه و اغتشاش مقابله می کنیم


عضو شورای شهر تهران با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری گفت: با هرگونه فتنه و اغتشاش مقابله می کنیم اما خواسته های به حق جوانان را می شنویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز این شورا تذکراتی را ارائه دادند.

علی اصغر قائمی عضو  شورای  شهر تهران در خصوص اتصال دستگاه های دولتی به درگاه ملی مجوزها گفت: 170 دستگاه مشمول قانون ایجاد درگاه ملی صدور مجوزها هستند و تنها 31 دستگاه تاکنون خدمات خود را ارائه کردند.

شهرداری نیز مکلف بود خدمات خود را در این درگاه ارائه دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری در مدت اخیر به این درگاه پیوسته است، خاطرنشان کرد: در تبصره 15 بودجه شهرداری مکلف شد در عرض چهار ماه نسبت به هوشمندسازی اقدام کند که تاکنون دو ماه از این مهلت گذشته است.

لذا درخواست ما این است که شهردار تهران دستور لازم را در این خصوص صادر کند.

جوانان کرد جنایات کومله را محکوم می کنند در ادامه سوده نجفی عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در حوادث چند روز اخیر چند جا دل ما به درد آمد، گفت: هیچ کس جنایات کومله را فراموش نمی کند و باید بدانند که جوانان کرد به هیچ عنوان کومله را نخواهند پذیرفت و دست پاسداران را می بوسند که پاسخ سریعی به اقدامات این گروه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر: با هرگونه فتنه و اغتشاش مقابله می کنیم

عضو شورای شهر: با هرگونه فتنه و اغتشاش مقابله می کنیم