مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-04دانش

نخستین جلسه شورای عالی سینما برگزار شد


نخستین جلسه شورای عالی سینما به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، نخستین جلسه شورای عالی سینما صبح روز دوشنبه 11 مهرماه به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، روسای سازمان صداوسیما و تبلیغات اسلامی و همچنین سایر اعضای حقوقی و حقیقی این شورا از اهالی محمد مخبر هنر و به ویژه سینما را به عنوان مهم ترین عامل اثرگذار بر ابعاد مختلف زندگی انسان دانست و تاکید کرد صنعت سینما نقش بسزایی در توسعه کشور حتی در زمینه های زیربنایی و اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی دارد.

معاون اول رییس جمهور سیاست گذاری و ریل گذاری برای چشم انداز سینمای کشور را از اهداف تشکیل شورای عالی سینما در دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: در کنار توجه به امکانات زیرساختی باید برنامه ریزی برای تولید محتوا متناسب با ارزش های ملی، دینی و انقلابی در دستور کار شورای عالی سینما قرار گیرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تمدن سازی و افزایش تبادلات فرهنگی و هنری افزود: سینما یکی از مهم ترین ابزارها برای ترویج و تبیین آموزه های دینی و ارزش های انقلابی در بین جوانان ایران، منطقه و حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه شورای عالی سینما برگزار شد

نخستین جلسه شورای عالی سینما برگزار شد