مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-04سياسي

ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده و مدارس آغاز شود


کنشگر سیاسی و عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده و مدارس آغاز شود.

- ابراهیم بارانی بیرانوند فعال و کنشگر سیاسی و عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان، در ارتباط با وقایع و حوادث اخیر اظهار کرد: فتنه خاموش نشده و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده است و باید ترویج آن از سطح خانواده و مدارس آغاز شود، ادامه داد: دستگاه های فرهنگی به نحو احسن به وظیفه خود عمل نکردند اگر مسئولان با مفاسد دانه درشت به طور قاطع برخورد می کرد اینطور نبود که با تحریک ضد انقلاب به خیابان ها بریزند.

عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان افزود: دشمن با هر بهانه تی بدنبال تضعیف نظام و آسیب زدن به آن است و در این شرایط باید هوشیار باشیم و اجازه موفقیت به دشمن را ندهیم.

  وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم از دولت جدید انتظار دارند؛ گاهی به بهانه جوان گرایی افرادی می آورند که تخصص ندارند لذا جوانگرایی باید توام با تخصص باشد.

بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه مجموعه سیاسی نیروهای انقلابی بعد از انتخابات کارهای روشنگری خود را تعطیل می کنند، گفت: شورای ائتلاف فعالیت های تبیین و روشنگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده و مدارس آغاز شود

ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده و مدارس آغاز شود