مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-04سياسي

نماینده مجلس: زاهدی وفا 100 هزار میلیارد تومان دارایی دارد


من اموال (وزیر پیشنهادی) را بررسی کردم و دیدم که 100 هزار میلیارد تومان ارزش آن ها است، اما ایشان به من گفت که این رقم را بالا گرفته ای هزار میلیارد تومان است.

- نماینده بهار و کبودراهنگ گفت: من اموال (وزیر پیشنهادی) را بررسی کردم و دیدم که 100 هزار میلیارد تومان ارزش آن ها است، اما ایشان به من گفت که این رقم را بالا گرفته ای هزار میلیارد تومان است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیری که می خواهد وزیر کارگران، بازنشستگان و معلولین بهزیستی باشد، نمی تواند سرمایه دار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، لطف الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی در جلسه صحن علنی امروز مجلس و در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وقایه اخیر در ابتدا خواستار موضع گیری همه مسئولان و همه کسانی که در کشور تریبون دارند، شد و گفت: البته منکر این نمی شویم که تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی بر زندگی مردم تاثیر گذاشته است، اما به مردم عزیز اطمینان می دهیم که نمایندگان و مسئولان در دولت بدون شک از هیچ کوششی برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی فروگذار نکرده و نخواهند کرد، انشاالله.

توسلی در ادامه با اشاره به مخالفت خود با زاهدی وفا، اظهار داشت: در خصوص مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنده هم برنامه های ایشان را مطالعه کردم، هم با ایشان نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: زاهدی وفا 100 هزار میلیارد تومان دارایی دارد

نماینده مجلس: زاهدی وفا 100 هزار میلیارد تومان دارایی دارد