مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-04بين الملل

هلاکت 13 تروریست «جبهه النصره» در حمله هوایی روسیه به ادلب سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، نیروی هوایی روسیه مواضع گروه تروریستی «جبهه النصره» در استان ادلب سوریه را هدف حملات هوایی قرار داد.

- هلاکت 13 تروریست جبهه النصره در حمله هوایی روسیه به ادلب سوریه در حمله هوایی روسیه به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در ادلب سوریه، 13 تروریست از جمله دو سرکرده این گروه کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، نیروی هوایی روسیه مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در استان ادلب سوریه را هدف حملات هوایی قرار داد.

مرکز روسی آشتی ملی در سوریه اعلام کرد که نیروی هوایی روسیه مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در استان ادلب سوریه را هدف حملات هوایی قرار داد که در آن 13 عضو این گروه از جمله دو سرکرده آن کشته شدند.

اولگ ایگوروف معاون این مرکز در نشستی خبری گفت: نیروی هوایی روسیه محل تجمع شماری از اعضای گروه تروریستی جبهه النصره را در منطقه کاهش تنش در ادلب منهدم کرد که تهدیدی برای امنیت ارتش روسیه و نیرو های سوریه به شمار می رفت.

ایگوروف افزود: حملات هوایی که مخفیگاه های زیرزمینی گروه تروریستی جبهه النصره را هدف قرار داد، منجر به کشته شدن 13 شبه نظامی از جمله دو فرمانده میدانی این گروه به نام های ابو یوسف الشامی و خالد الیوسف و زخمی شدن 22 تن دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 13 تروریست «جبهه النصره» در حمله هوایی روسیه به ادلب سوریه

هلاکت 13 تروریست «جبهه النصره» در حمله هوایی روسیه به ادلب سوریه