مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-04سياسي

توطئه دشمنان برای تجزیه ایران با سد پولادین ارکان امنیتی کشور ناکام می ماند


در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمده است: توطئه شیطانی دشمنان برای تجزیه کشورمان و به تحلیل بردن قدرت درونی آن، همواره در برخورد با سد پولادین ارکان امنیتی کشور به ویژه سازمان انتظامی خنثی و ناکام مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت هفته سازمان انتظامی کشور، امنیت درون زا، بومی و مردمی در میهن اسلامی را عامل عصبانیت و هجمه های دشمنان انقلاب و نظام به مدافعان امنیت و نظم عمومی در کشور دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: حافظه تاریخی ملت عظیم الشأن ایران سرشار از صحنه ها و لحظاتی است که نقش آفرینی های تحسین برانگیز فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم و شجاع سازمان انتظامی و مدافعان امنیت برای ارتقای امنیت و آرامش میهن اسلامی و مقابله با بسترها و عوامل سلب آرامش و به مخاطره انداختن امنیت جامعه در آن جلوه گری می کند.

این بیانیه می افزاید: توطئه شیطانی دشمنان برای تجزیه کشورمان و به تحلیل بردن قدرت درونی آن که بیانگر عصبانیت رژیم های یاغی و پلیدی مانند ایالات متحده آمریکا، دولت جعلی و موقتی صهیونیستی و اجازه نخواهند داد با توسل به ابزارهای شیطانی ناجوانمردانه و روایت سازی های جعلی و وارونه، ستون های استحکام و اقتدار ملی ایرانیان را تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه دشمنان برای تجزیه ایران با سد پولادین ارکان امنیتی کشور ناکام می ماند

توطئه دشمنان برای تجزیه ایران با سد پولادین ارکان امنیتی کشور ناکام می ماند