مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-04سياسي

قوه قضاییه: طبقه بندی وضعیت «آشوب طلبان» آغاز شده است


نوک پیکان مقابله قاطع و عبرت آموز قوه قضاییه با سرپنجه های دشمن در داخل و آن دسته از افرادی است که با دستور بیگانه و سرویس های جاسوسی آن ها وارد صحنه شده و عرصه را برای امنیت مردم مورد مخاطره قرار داده اند.

- سخنگوی قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور برحسب نوع جرایم ارتکابی و انگیزه های مرتکبین، آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: براساس موازین شرعی و مقررات قانونی، کسانی که با علم و آگاهی و تمسک به برنامه ریزی قبلی، به بهانه فوت یک دختر هم میهن ما، با هدف اخلال و به آشوب کشیدن جامعه، آتش به جان و مال و ناموس مردم و اموال عمومی و دولتی زده و برخی از مناطق کشور را ملتهب کرده اند پس از رسیدگی به پرونده های آنان در مراجع قضایی صالحه به کیفر اعمال فساد انگیز و جرایم ارتکابی خود خواهند رسید.

وی با بیان این که از دیدگاه دستگاه قضایی، میان برخی افرادی که در اثر هیجانات و التهابات رسانه ای وارد صحنه شده و ممکن است که در گوشه و کنار اقدامی انجام داده باشند با میدان داران و صحنه گردانان که بر طبق اسناد به دست آمده، وابسته به برخی سرویس های بیگانه هستند تفاوت قائل است ، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه: طبقه بندی وضعیت «آشوب طلبان» آغاز شده است

قوه قضاییه: طبقه بندی وضعیت «آشوب طلبان» آغاز شده است