مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-04سياسي

روایت متفاوت روزنامه همشهری از وقایع دانشگاه شریف


با ورود دانشجویان به دانشگاه آنان با دسته هایی چند نفره از برخی دانشجویان بعضا «غیر دانشجوی دانشگاه شریف» روبه رو می شوند.

این موضوع را دکتر «رسول جلیلی» رییس دانشگاه شریف تأیید می کند و می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه همشهری ارگان شهرداری تهران روایتی متفاوت از حوادث دانشگاه شریف ارائه کرده که در آن مدعی است افرادی با حضور در این دانشگاه فحشهای رکیک داده اند که دانشجوی این دانشگاه نبوده اند.

چندین شب است برخی گروه های ضدانقلاب با تهییج احساسات مردم و با تکیه بر پشتیبانی 24ساعته رسانه های لندن نشین و حمایت شده سعودی دست به نشر اخباری از گسترش اعتراضات مردم می زنند.

این شبکه ها با استفاده از این فرصت و برای نشان دادن گسترش دامنه اعتراضات این بار دانشجویان را که در روزهای آغازین سال تحصیلی روانه دانشگاه شده اند، هدف می گیرند.

بهانه در ابتدا اعتراض به دستگیری چند دانشجوی دانشگاه در اغتشاشات اخیر تهران است؛ بهانه ای که با مداخله مسئولان دانشگاه و پیگیری برای آزادی این افراد عملا ناکام می ماند، اما فراخوانی منتسب به گروهی بی نام و نشان از سوی رسانه های ضدانقلاب نشر داده می شود که در آن از دانشجویان و مردم خواسته شده در دانشگاه ها و خیابان های اطراف این مراکز دست به اعتراض و آشوب بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت متفاوت روزنامه همشهری از وقایع دانشگاه شریف

روایت متفاوت روزنامه همشهری از وقایع دانشگاه شریف