مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-04پزشكي

در جلسه هم اندیشی و هماهنگی در خصوص بهداشت پایتخت چه گذشت؟


دومین جلسه هم اندیشی و هماهنگی در خصوص بهداشت پایتخت، با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران عرصه بهداشت در وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، نمونه ای از آن است که دنیا را به هم ریخت، عنوان کرد: بنابراین ضرورت دارد شبکه ها، نظام ارجاع، پزشک خانواده و اصلاح سیستم های آب، غذا و هوا را مورد توجه قرار دهیم.

    در ادامه حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: شاخص های سلامت با تندرستی متفاوت است و انسان فقط محدود به تن نیست بنابراین باید در کنار آن به حال خوب افراد جامعه توجه کنیم.

  وی تاکید کرد: علاوه بر این باید گروه های اجتماع محور در محلات تاسیس شود تا مردم خودشان محور بحث سلامت قرار گیرند.

  به گفته صاحب؛ مدیریت واحد سلامت و ایجاد شورای توسعه سلامت در هر محله می تواند به شناسایی نیازهای مردم در بحث سلامت کمک کند.

   امیر نورمحمدی مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران نیز در این جلسه عنوان کرد: بستری که در شهرداری بابت بهداشت و درمان وجود دارد به صورتی است که ما سلامت محوری را در نظر داریم و پزشک خانواده و نظام ارجاع را در شهرداری دنبال کردیم.

این زیرساختی که در شهرداری وجود دارد را می توانیم به عنوان پایلوت در نظر بگیریم و به کل جامعه و شهر تسری دهیم و این مسأله می تواند فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه هم اندیشی و هماهنگی در خصوص بهداشت پایتخت چه گذشت؟

در جلسه هم اندیشی و هماهنگی در خصوص بهداشت پایتخت چه گذشت؟