مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-04سياسي

بذرپاش: سلحشوری ها و از خودگذشتگی های پلیس، در تاریخ ماندگار است


رییس کل دیوان محاسبات کشورضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: سلحشوری ها و از خودگذشتگی های نیروی پلیس، همیشه در تاریخ ماندگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، یک موجودیت مستقل و رعنا در عالم است که دشمنان سالهاست تلاش می کنند با انواع و اقسام ترفندها از جنگ و ترور گرفته تا تحریم های ناجوانمردانه، آن را فرو بریزند اما مطمئناً همچون گذشته تلاش های مذبوحانه دشمنان علیه ملت بزرگ ایران راه به جایی نخواهد برد.

بذرپاش همچنین خاطر نشان کرد: البته نباید منکر ضعف ها و کم کاری ها و ناکارآمدی های موجود نیز بود و لازم است در رفع آن بکوشیم.

رییس کل دیوان محاسبات کشور افزود: نظام آموزشی ما نظام مترقی و کارآمدی نیست و به این موضوع، باید فضای مجازی کاملا رهاشده را بیافزاییم که فقط هر از گاهی در این باره حرفی زده می شود، اما از استراتژی مشخص خبری نیست و تلاش خاصی مشاهده نمی شود.

وی در پایان تاکید نمود: جوانان و نوجوانان این مرز و بوم، ظرفیت های بی نظیری دارند و جزو بهترین ها هستند که اگر فضای مناسب برای ایشان فراهم شود و تاریخ پررشادت این 44 سال به درستی برایشان عرضه شود، به مراتب شایسته تر از نسل ابتدای انقلاب ایفای نقش خواهند نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: سلحشوری ها و از خودگذشتگی های پلیس، در تاریخ ماندگار است

بذرپاش: سلحشوری ها و از خودگذشتگی های پلیس، در تاریخ ماندگار است