مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-04سياسي

سردار متولی: اغتشاشات نتیجه ضعف بسترسازی در فضای سایبری است


سردار متولی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این که نبود بستر مناسب در فضای مجازی یک ضعف بزرگ است، اظهار کرد: فضای مجازی امروز در بستر زندگی اجتماعی ما و دنیا نفوذ جدی دارد و ما نتوانستیم برنامه های ایجاد کنیم که بر اساس داده های داخلی باشد و از طرفی عناصری در داخل بر بسترهای خارجی بها دادند و سرمایه گذاری کردند و بستر مناسب برای فعالیت جدی آنها فراهم کردند.

وی افزود: این حرکت تحقیرآمیز بود توسط کسانی که خود را باور نداشتند که می توانند در داخل بسترهای مناسبی فراهم کنند، پس با روی آوردن به بسترهای خارجی، فضای فرهنگی و اجتماعی جامعه ما را به سمت بستر خارجی سیل دادند.

بستر مناسبی برای پاسخگویی  به نیاز جامعه فراهم نکردیم مسئول انجمن راویان دفاع مقدس استان فارس اذعان داشت: شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر، یوتیوب در کشور ما محدود شده است اما در مقابل نتوانستیم بستر مناسبی برای پاسخگویی  به نیاز جامعه فراهم کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت بر بسترهای خارجی باعث شد مسائل انحرافی، ضد دین، ضد اجتماعی، انسانی و ارزش های اجتماعی گسترش پیدا کرده بنابراین این ناشی از ضعف سیستم فرهنگی و فناوری ارتباطات دولت ها بوده است که در دولت قبل فضا به سمتو بستر خارجی واتساپ و اینستاگرام بیشتر میسر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار متولی: اغتشاشات نتیجه ضعف بسترسازی در فضای سایبری است

سردار متولی: اغتشاشات نتیجه ضعف بسترسازی در فضای سایبری است