مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-04سياسي

75 میلیارد تومان به دیوان محاسبات بوشهر برگشت


25 میلیارد تومان بر اساس رویکرد پیگشرانه به خزانه برگشت خورده است و 50 میلیارد تومان با صدور آرا جبران ضرر و زیان به خزانه برگشت داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محسن فنی اصل مدیرکل دیوان محاسبات بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در نظام حقوقی کشور در حوزه سلامت اداری و مالی دستگاه های متعددی پیش ببینی شده است و به رغم تلاش های انجام شده، تلاش دستگاه های نظارتی برای پشگیری و مقابله با فساد و عدالت اجتماعی، انتظارات مردم را قانع نکرده است و کار نظارت بسیار سخت و سنگین است.

مدیرکل دیوان محاسبات بوشهر با اشاره به اینکه پیوند بین قدرت و ثروت یکه تازی می کند و ما در عصری زندگی می کنیم که شتاب و تغییرات بسیار بالاست، افزود: در دستگاه های اجرایی شاهد یک گذر هستیم و تغییرات اساسی در زمینه وضعیت بانکی کشور، در حوزه حسابداری و بودجه نویسی سلیقه ای دارد حاصل می شود، بنابراین حوزه نظارت نیز باید رویکردها و استراتژیک هایش را تغییر دهد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه نظارت در زمینه فناوری تحولاتی صورت گرفته و راه زیادی همچنان برای رسیدن به نقطه مطلوب و پاسخگویی به انتظارات جامعه ادامه دارد، بیان کرد: در سال قبل کل منابع مالی ورودی به استان بوشهر 7 هزار و 400 میلیارد تومان واریز شده است و 28 هزار میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 میلیارد تومان به دیوان محاسبات بوشهر برگشت

75 میلیارد تومان به دیوان محاسبات بوشهر برگشت