مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-04سياسي

چمران: دولت پیش پرداخت واگن های مترو را تقبل کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، در حاشیه نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری مدیریت شهری و وزارت میراث فرهنگی گفت: - رییس شورای شهر تهران گفت: مقداری از هزینه واگن ها باید پیش پرداخت می شد و دولت این موضوع را تقبل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، در حاشیه نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری مدیریت شهری و وزارت میراث فرهنگی گفت: در زمینه های مختلف با وزارت میراث فرهنگی ارتباط داریم و معاون وزیر میراث فرهنگی در شورای عالی معماری و شهرسازی و کمیسیون ماده 5 حضور دارد.

وی ادامه داد: در بافت های فرسوده و ارزشمند تاریخی ارتباط نزدیکی با میراث فرهنگی وجود دارد و شهرداری تهران خود دارای تشکلات گردشگری است.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به بازار تهران گفت: بازار یکی از میراث فرهنگی تهران است و باید مسئولان پای کار بیایند تا امنیت و ایمنی بازار برای همگان حفظ شود.

چمران با اشاره به اقدامات دولت برای تقبل پیش پرداخت واگن های مترو بیان کرد: مقداری از هزینه واگن ها باید پیش پرداخت می شد و دولت این موضوع را تقبل کرده، مقدمات کار انجام شده است و بانک ها همکاری های لازم را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: دولت پیش پرداخت واگن های مترو را تقبل کرده است

چمران: دولت پیش پرداخت واگن های مترو را تقبل کرده است