مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-04سياسي

تجربه گران بهای دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس با تاکید بر اینکه دفاع مقدس باید برای نسل جدید تبیین شود، افزود : دفاع مقدس تجربه گران سنگی است که باید به نسل های دیگر منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس سالن شهید سلیمانی سازمان هواشناسی فارس افتتاح و از ایثارگران این سازمان  نیز تجلیل شد.

 اسماعیل محبی پو که در مراسم افتتاحیه دفتر پایگاه مقاومت با نام شهید سلیمانی و سالن مزین به نام سردار اسکندری در سازمان هواشناسی فارس سخن می گفت ، با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در آن دوران گفت : ثمره خون بیش از 250 هزار شهید باعث ماندگاری جمهوری اسلامی شد و هر کسی به دین و کشورش علاقمند است باید برای حفظ آن تلاش کند .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر اینکه دفاع مقدس باید برای نسل جدید تبیین شود افزود : دفاع مقدس تجربه گران سنگی است که باید به نسل های دیگر منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه هر جا امنیت مورد تهدید قرار بگیرید چه در فضای مجازی چه حقیقی دفاع می کنیم، گفت: گفتن و بیان دفاع مقدس مطلقا معنای جنگ طلبی نیست با هیچ کشوری در حال جنگ نیستیم ولی در دفاع تردیدی نداریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه گران بهای دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود

تجربه گران بهای دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود