مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-04سياسي

چالش های فرهنگی موجود نتیجه عدم پیگیری دغدغه های رهبری است


امام جمعه بجنورد عدم پیگیری دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را عامل برخی چالش های فعلی در جامعه دانست و گفت: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی با تمام قوا به میدان آمده و در این زمینه از تمامی ابزارهای رسانه ای و تبلیغی استفاده می کند.

- حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: سفر رهبری به خراسان شمالی پیشرفت قابل توجهی را برای استان به ارمغان آورد که در این راستا علاوه بر برکات معنوی باید برکات عمرانی آن نیز برای مردم تبیین شود.

وی حضور پرشور مردم استان در سخنرانی محوری مراسم گرامیداشت سالروز 19 مهر را ضروری دانست و گفت: فضاسازی شهری ازجمله مواردی است که باید در سطح شهر و در بین ادارات استان موردتوجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد افزود: برگزاری نمایشگاه های مرتبط با برکات سفر مقام معظم رهبری در ادارات استان و مصلای بجنورد از دیگر برنامه هایی است که باید برای گرامیداشت این روز موردتوجه قرار گیرد.

تولید محتوا در فضای مجازی، پاسخگویی به شبهات، تهیه کلیپ از فرمایشات مقام معظم رهبری، قربانی کردن و پخش آهنگ های حماسی مرتبط با سفر رهبری از دیگر برنامه هایی بود که نماینده ولی فقیه در استان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های فرهنگی موجود نتیجه عدم پیگیری دغدغه های رهبری است

چالش های فرهنگی موجود نتیجه عدم پیگیری دغدغه های رهبری است