مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-04اقتصادي

افزایش 20 درصدی تردد در جاده های شمال


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: تردد کل وسایل نقلیه طی 6 ماه امسال بیش از 358میلیون و 901هزار تردد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 20درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده های مازندران امروز درباره وضعیت ترددهای تابستانی در جاده های شمال، اظهار کرد: تردد کل وسایل نقلیه طی 6 ماه امسال بیش از 358میلیون و 901هزار تردد بوده که در تمامی محورهای بین شهری شهری و استان و مواصلاتی با استان های مجاور به ثبت رسیده و این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 20درصد رشد داشته است.

وی افزود: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه در استان طی 6 ماه اول سال جاری نشان می دهد بازده زمانی ساعت 17 تا 20 پرترددترین ساعت روز بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ه ای مازندران بیان کرد: در 6 ماهه نخست سال بیش از 26میلیون و 216هزار تردد از انواع وسایل نقلیه سنگین در استان مازندران توسط سامانه های ترددشمار استان به ثبت رسیده که این عدد برابر میانگین تردد ساعتی 5هزار و 873 وسیله نقلیه بود و نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی تردد در جاده های شمال

افزایش 20 درصدی تردد در جاده های شمال