مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-04سياسي

صدور نخستین مجوز مجموعه داری اشیای تاریخی در دامغان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان از صدور نخستین مجوز مجموعه داری خصوصی اشیای فرهنگی و تاریخی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، مهدی قاسمی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان صبح امروز به خبرنگاران گفت: پس از پیگیری های انجام شده، نخستین پروانه فعالیت مجموعه داری دامغان با عنوان مجموعه ابزار و وسایل خیاطی برای غنی مرحمت آبادی صادر و در هفته گردشگری به مجموعه دار تقدیم شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان افزود: با توجه به ماده 20 فصل سوم مصوبه هیأت وزیران با عنوان آیین نامه مدیریت، ساماندهی، نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال منقول فرهنگی تاریخی مجاز، این پروانه مجموعه داری از سوی اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صادر شد.

قاسمی گفت: مجموعه داران با علاقه ذاتی خود و بدون چشم داشت در این حیطه فعالیت می کنند و در این راستا، وظیفه ثبت و سامان دهی این فعالیت های ارزشمند بر عهده ادارات میراث فرهنگی است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه صدور دومین مجوز مجموعه داری شهرستان دامغان نیز در دست اقدام است، افزود: شهرستان دامغان دارای مجموعه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور نخستین مجوز مجموعه داری اشیای تاریخی در دامغان

صدور نخستین مجوز مجموعه داری اشیای تاریخی در دامغان