مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:322022-10-04سياسي

طرد شدن و نفرت اجتماعی، تنها دستاورد سلبریتی های حامی فتنه


افرادی که از پول بیت المال چهره شدند علیه نظام جمهوری اسلامی مواضعی را گرفتند که نه تنها رابطه شان را با بدنه اجتماع قطع می کند بلکه نفرت اجتماعی را برای خود می خرند.

- مجتبی صالحی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: دشمن به بهانه حجاب و مرگ مهسا امینی می خواست یکی از آرزوهای دیرینه خود که براندازی نظام جمهوری اسلامی است را محقق کند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: این سوال مطرح است که آیا اگر بحث حجاب همان باشد که این افراد انتظار دارند دست از سر نظام جمهوری اسلامی بر می دارند؟ یا اگر جمهوری اسلامی غیرعملگرایانه داشته باشیم همه مشکلات حل می شود؟ صالحی فر ادامه داد: در پاسخ باید گفت خیر هدف این افراد براندازی نظام جمهوری اسلامی است که از بهمن سال 57 تا کنون به دنبال آن هستند.

وی با طرح این سوال که چرا دشمنان جمهوری اسلامی این هدف را دنبال می کنند؟ اظهار کرد: در انقلابی که سال 59 در کشور ما با مشی اسلام انجام شد شعار  استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی سر داده شد.

کارشناس ارشد علوم سیاسی اضافه کرد: در روزگاری که همه از مکتب کمونیسم و لیبرالیسم پیروی می کردند شعار دادیم اسلام عملگرایانه می خواهیم و این شعار را عملی کردیم، درواقع این شعار در رفتار مردم و مسئولان دیده شد و در حد حرف نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرد شدن و نفرت اجتماعی، تنها دستاورد سلبریتی های حامی فتنه

طرد شدن و نفرت اجتماعی، تنها دستاورد سلبریتی های حامی فتنه