مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:172022-10-04سياسي

دشمن سعی دارد تسویه حساب های قبلی را یکجا با نظام انجام دهد


مسؤول گروه جهادی دختران حاج قاسم مازندران گفت: دشمن این بار سعی داشت تسویه حساب های قبلی را یکجا با نظام انجام دهد؛ به این معنی که از تمام شایعه ها و شبهات علیه نظام استفاده کند تا به درصد یاران خود در هر جناح و نگرشی اضافه کند.

- زهرا کیاپاشا مسؤول گروه جهادی دختران حاج قاسم مازندران درباره اغتشاشات اخیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بعد از فتنه 88 دشمن متمرکز بر جریانات زنان شده و اعتراضات را زنانه کرده و متمرکز بر ظرفیت های زنان اقدام می کند.

وی با بیان اینکه دشمن متمرکز بر جریان تربیت نوجوانان کرده تا نسل آینده ایران را افرادی با نفوذ فکری خود داشته باشد، افزود: پس توجه کنیم که جنس اعتراضات زنانه و با در نظر گرفتن لطافت های زنانه هستند نه مردانه و خشن! مسؤول گروه جهادی دختران حاج قاسم مازندران با بیان اینکه هدف گذاری دشمن تلاش برای استفاده از ظرفیت نوجوانان برای تربیت نیروی فتنه گر در جمهوری اسلامی با تمرکز بر دختران است، تصریح کرد:  دشمن در این روزها با یارکشی و القا فشارهای خارجی و بین المللی  برای زمین زدن انقلاب اسلامی و گرفتن حق رأی تلاش کرد و از همه مهم تر اینکه با این کار می خواست مشروعیت خود را ثابت کرده و ایران و نظام جمهوری اسلامی را متحجرانه و دارای خفقان شدید و عقب افتاده نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن سعی دارد تسویه حساب های قبلی را یکجا با نظام انجام دهد

دشمن سعی دارد تسویه حساب های قبلی را یکجا با نظام انجام دهد