مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 04:422022-10-04سياسي

دو قطبی کردن جامعه هدف شوم رسانه های ضد انقلاب است


قطعا یکی از اهداف مهم رسانه های ضد انقلاب دو قطبی کردن جامعه است - امیر امید نژاد هنرمند لرستانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در خرم آباد در رابطه با اغتشاشات اخیر اظهار داشت: از ابتدای شروع اعتراضات و نوع واکنش بعضی از سلبریتی ها و افراد خاص مشخص بود که جریان عادی نبوده و این روزها اصلا خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه بعد از فتنه 88 تحریم های متعددی بر علیه کشور ایجاد شد که خساراتی نیز برای ما داشت، گفت: همان موقع با آن رای بالای مردم می توانستیم به دهان غرب بکوبیم ، قطعا این اغتشاشات (نه اعتراضات) باز هم سبب پرو تر شدن دشمن خواهد شد.

امیدنژاد در رابطه با تاثیر دشمن بر اغتشاشات عنوان کرد: کاملا واضح است که تمام معاندین از آمریکا تا اروپا با تمام توانشان پشت این جریان آمده اند و همه تجزیه طلب ها از جنوب شرق تا شمال غرب فعال شده اند اما به توفیق الهی این مرحله را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: رسانه سعودی، رسانه انگلیسی، رسانه آمریکایی ،رسانه صهیونیسم همه و همه پای کار آماده اند و به خیال خودشان می خواهند کار را تمام کنند اما آنچه کف میدان است با آنچه آنها در رسانه ها می گویند از زمین تا آسمان فاصله دارد.

این فعال هنری رسانه ای در رابطه با تاثیر رسانه های ضد انقلاب در بین مردم گفت: آنها همه رسانه هایشان را پای کار آورده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قطبی کردن جامعه هدف شوم رسانه های ضد انقلاب است

دو قطبی کردن جامعه هدف شوم رسانه های ضد انقلاب است