مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 02:172022-10-03سياسي

شهادت فرزندان این ملت و حوادث این روزها ملت ما را راسخ تر و محکم تر کرده است


وقایع و حوادث این روزها و شهادت فرزندان این ملت از نیروهای مسلح و فرماندهی انتظامی و جوانان بسیجی و انقلابی؛ ملت ما را در راهش راسخ تر و محکم تر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی شهادت شهید گرانقدر سرهنگ داود عبدالهی پیامی به شرح زیر صادر کرد: ((وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ)) ((و به آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید، بلکه آنان دارای حیات اند، ولی شما کیفیت آن حیات را درک نمی کنید))_(سوره بقره/ 154) فیض عظمای شهادت؛ اصلی ترین راه برای رسیدن به قرب الهی است.

شهید با عبور از این گذرگاه به مقام و مرتبه ای می رسد که فقط با شهادت در راه خدا میتوان به آن جایگاه و منزلت بلند مرتبه رسید.

شهید با شهادتش به آرزویش می رسد و مسیر را به کسانی می آموزد که دل به ارزش های اسلامی و انسانی سپرده اند؛ و سرافرازی و سربلندی را برای ملتش به ارمغان می آورد.

شهید والامقام سرهنگ داود عبدالهی پس از سالها مجاهدت و فداکاری و برقراری نظم و امنیت و مبارزه با ضد انقلاب و آشوبگران تجزیه طلب به همرزمان شهیدش پیوست و روح بلند مرتبه اش در آغوش ارواح دیگر شهدای عزیز آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت فرزندان این ملت و حوادث این روزها ملت ما را راسخ تر و محکم تر کرده است

شهادت فرزندان این ملت و حوادث این روزها ملت ما را راسخ تر و محکم تر کرده است