مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 00:072022-10-03سياسي

استاندار کردستان: مهسا امینی کد و رمزی برای آشوب بود


مهسا امینی یک اسم رمز و کد برای آشوب بود، دشمن همانطور که در سال 96 انتخابات و در سال 98 بنزین را رمز قرار داد اینبار هم مرگ خانم امینی را به عنوان رمز انتخاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با تبریک بهار علم و دانش، اظهار کرد: جامعه تحصیلکرده از صرف آموزش علوم نظری به کسب مهارت سوق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ اداری بودن و کار اداری جستن از دهه 40 توسط امریکایی ها در کشور ما ترویج پیدا کرده است.

استاندار کردستان افزود: امروز در کشور و استان با خیل عظیم فارغ التحصیلان دارای مدرک ولی فاقد مهارت و کار تجربی مواجه هستیم که این هدررفت انرژی بی بدیل جوان کشور است.

وی مهارت محور کردن مدارس را ضروری دانست و گفت: طرح هایی که در این راستا اجرا می شود ارزشمند است و امیدواریم این کار با جدیت تمام در استان دنبال شود.

زارعی کوشا در مورد درخواست مطرح شده اختصاص اعتبار ویژه به اجرای  طرح مهارت محوری توسط استانداری کردستان، گفت: بودجه کشور یک روال و فرایند مشخص دارد، بودجه در یک مقطعی پیشنهاد می شود در دولت تدوین شده در مجلس تصویب و بعد ابلاغ می شود، به این صورت نیست که ما در استانداری یک بودجه و گاوصندوق داشته باشیم که فارغ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: مهسا امینی کد و رمزی برای آشوب بود

استاندار کردستان: مهسا امینی کد و رمزی برای آشوب بود