مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 23:172022-10-03سياسي

دشمن تمامیت ارضی و امنیت کشور را نشانه رفته است


محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: نوع رفتار دشمنان در روزهای اخیر و هدایت اعتراضات مردم به سمت اغتشاش و اقدامات ضد امنیتی نشان از طراحی بزرگی برای کشور از سوی آنان دارد.

وی با بیان این که امنیت، اقتدار و ثبات کشور از سوی دشمنان در این روزها نشانه گرفته شده است، افزود: معمولا دشمنان وقتی در ابعاد تحریم و تهدید به نقطه مشخصی نمی رسد، رو به تنش آفرینی در داخل کشورمان می آورند و سواستفاده از تنوع قومیتی در کشور را با شیوه های کثیف ضد امنیتی دنبال می کنند.

این عضوکمیسیون شوراهای مجلس اضافه کرد: در عرصه سیاست بین الملل نیز گمان برده اند که با ایجاد برخی تنش ها در داخل کشورمان می توانند از ایران امتیاز بگیرند و این در حالی است که ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بر اصول خود به منظور جلوگیری از خروج دوباره غربی ها از توافق هسته ای، راه را بر زیاده خواهی های آنان بسته است.

آشوری تأکید کرد: راه اعتراض از اغتشاش جداست و تدوین و تامین سازوکار درست و مناسبی برای ابراز اعتراض پیرامون مسائل مختلف از سوی گروههای مختلف مردم در بستری از نقش آفرینی احزاب و گروههای سیاسی یک ضرورت برای کشور است که می بایست با هدف جلوگیری از سواستفاده دشمنان پیگیری و عملی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تمامیت ارضی و امنیت کشور را نشانه رفته است

دشمن تمامیت ارضی و امنیت کشور را نشانه رفته است