مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 22:372022-10-03سياسي

ایران یکپارچه با اغتشاش تکه تکه نمی شود


عباس معصومی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در واکنش به جنجال آفرینی های روزهای اخیر رسانه های غربی و سعودی و ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور اظهار کرد: اهداف دشمنان نظام اسلامی از هر برنامه ای کاملاً مشخص است و آنها دنبال کاهش اقتدار ایران در منطقه و جهان هستند.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه تجزیه ایران به چند بخش یکی از برنامه های جدی عاملان آشوب های اخیر است که با هدایت سعودی ها و غربی ها پیگیری می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران یکپارچه با اغتشاش و آشوب هایی که این روزها دشمنان نظام اسلامی به راه انداخته اند، تکه تکه نمی شود.

معصومی بیان کرد: صحبت های برخی مقامات سعودی در روزهای اخیر نشان دهنده هدف آنها در تقویت آشوب ها در ایران است که با توسل به همه ابزارها ازجمله اهرم های رسانه ای انجام می شود.

وی اظهار کرد: اینکه ولیعهد سعودی به عنوان جیره خوار و رژیم صهیونیستی، با این حرف ها دنبال لبخند استکبار جهانی و منابع مالی بیشتر برای خود هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه جهان چهره زشت استکبار جهانی و آل سعود را شناخته است، اظهار کرد: آنها با اقدامات خود، تنها ماهیت پلیدشان را بیش از گذشته افشا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران یکپارچه با اغتشاش تکه تکه نمی شود

ایران یکپارچه با اغتشاش تکه تکه نمی شود