مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-03اقتصادي

آجر نسوز آذرخش و تفاوت های آن با سایز آجرهای نسوز


تولید ساختمان در کنار استحکام و رعایت موارد ایمنی، نیاز به نمای بسیار مناسب و زیبا دارد، آجرهای نسوز هم در ساخت و هم در نمای ساختمان کاربرد بالایی دارند .

- از عمده ترین موارد استفاده از آجرهای نسوز می توانیم به ساخت انواع نماها اشاره نماییم با توجه به اینکه امروز سبک جدیدی از معماری در دنیا دیده می شود به سادگی می توانیم کاربرد این آجرهای شیک و لوکس را در انواع نماها ببینیم یک نمای جدید با متریال و مواد اولیه عالی و به سبک قدیم و سنتی انجام می پذیرد که بسیار پسندیده و مورد قبول مردم است.

علاوه بر نما در کف نیز کارایی دارد که هم از اتلاف انرژی صرفه جویی خواهد شد و هم در لوکس بودن مکان موثر است و هم اینکه در بالا بردن مقاومت کف ساختمان تاثیر بالایی خواهد داشت، آجرهای نسوز معمولا به دو بخش صنعتی و سنتی تقسیم می شوند و تولیدکنندگان یک ابعاد استاندارد را برای آن در نظر گرفته اند اما در برخی مواقع نیز شکل های خاصی را نیز در تولید آجر می بینیم که در زیبایی نما موثر است.

با تمامی این تفاسیر حتما شما نیز به دنبال یکی از بهترین آجر نسوز هستید که در رنگ، شکل و میزان نفوذ پذیری آب استاندارد باشد و مورد تایید کارشناسان این حوزه نیز باشد در این صورت شما مشتریان گرامی می توانید با تکیه بر سایت آراد برندینگ محصولی با کیفیت و استاندارد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجر نسوز آذرخش و تفاوت های آن با سایز آجرهای نسوز

آجر نسوز آذرخش و تفاوت های آن با سایز آجرهای نسوز