مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 20:172022-10-03سياسي

گفتگو، تنها راه برون رفت از بن بست های اجتماعی/ شعار های تند و خشمگینانه ثمری نمی دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در پی بیانات حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و طرح ضرورت بیان مواضع از سوی خواص جامعه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام برائت از خشونت های اعمال شده از سوی معترضین، - سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در پی بیانات حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و طرح ضرورت بیان مواضع از سوی خواص جامعه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام برائت از خشونت های اعمال شده از سوی معترضین، بر ضرورت گفت وگو میان نظام و معترضین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در پی بیانات حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و طرح ضرورت بیان مواضع از سوی خواص جامعه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام برائت از خشونت های اعمال شده از سوی معترضین، بر ضرورت گفت وگو میان نظام و معترضین تاکید کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی مایل بودم درباره اتفاقات تلخ این روزها پیش از این سخن بگویم، ولی به سبب آشفتگی فضای عمومی جامعه این امر را به زمانی مناسب تر واگذاشته بودم.

اما امروز که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) از همگان خواستند تا درباره اتفاقات اخیر اظهار نظر کنند، به نظرم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو، تنها راه برون رفت از بن بست های اجتماعی/ شعار های تند و خشمگینانه ثمری نمی دهد

گفتگو، تنها راه برون رفت از بن بست های اجتماعی/ شعار های تند و خشمگینانه ثمری نمی دهد