مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 19:372022-10-03بين الملل

حمایت تازه کانادا از اغتشاشگران؛ تحریم علیه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر خارجه کانادا بعد از ظهر دوشنبه از تحریم علیه ایران در حمایت از اغتشاشگران و با سوء استفاده از ماجرای مرگ «مهسا امینی» خبر داد.

- کانادا از متحدان اصلی آمریکا از اعمال تحریم های تازه علیه ایران به بهانه مرگ مهسا امینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر خارجه کانادا بعد از ظهر دوشنبه از تحریم علیه ایران در حمایت از اغتشاشگران و با سوء استفاده از ماجرای مرگ مهسا امینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه کانادایی گلوبال نیوز ملانی جولی وزیر امور خارجه کانادا با سوء استفاده از مرگ مهسا امینی اعلام کرد که تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال می کند.

جولی در توییتی در این زمینه نوشت که 9 نهاد و 25 فرد از جمله مقامات ارشد ایرانی و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف تحریم های کانادا قرار گرفته اند.

در بین افراد تحریم شده نام سرلشکر محمدحسین باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح ایران، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسماعیل قاآنی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و چند تن دیگر به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تازه کانادا از اغتشاشگران؛ تحریم علیه ایران

حمایت تازه کانادا از اغتشاشگران؛ تحریم علیه ایران