مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 19:272022-10-03اقتصادي

تحویل حجمی آب به کشاورزان استان اردبیل آغاز می شود


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با همکاری شرکت آب منطقه ای، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون روستایی، آب به صورت حجمی به کشاورزان استان اردبیل تحویل داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمید فضایلی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر اقلیم و کاهش بارندگی ها طی سال های گذشته، اظهار کرد: عمده مصرف منابع آبی استان اردبیل در حوزه کشاورزی است که با توجه به کاهش چشمگیر آورد رودخانه ها، ذخایر سدها و آب های زیرزمینی ضروری است کشاورزان با استفاده از فناوری های نوین، از کشت محصولات آب بر پرهیز کنند.

وی افزود: در راستای استقرار یک نظام کشاورزی با مزیت اقتصاد پایدار مبتنی بر سیاست های کلان کشور و دانش بومی کشاورزان، سند مشترک همکاری بین شرکت آب منطقه ای، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون روستایی استان اردبیل به امضا رسید.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه مشترک، تحویل حجمی آب بر اساس سند ملی آب، در زمان و مکان مناسب به تشکل های آب برانی که از سوی تعاون روستایی معرفی می شوند، انجام خواهد شد.

فضایلی بیان کرد: شناسایی و پر کردن چاه های غیرمجاز، نصب کنتور هوشمند و جلوگیری از اضافه برداشت از چاه ها و به کارگیری 23 اکیپ گشت و بازرسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل حجمی آب به کشاورزان استان اردبیل آغاز می شود

تحویل حجمی آب به کشاورزان استان اردبیل آغاز می شود