مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 19:122022-10-03سياسي

توطئه های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو می شود


وزیر اطلاعات با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور گفت: این دسیسه نیز همانند دیگر توطئه های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو شده و رسوایی فتنه افکنان را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با صدور پیامی روز فراجا را به فرمانده کل انتظامی کشور و افتخارآفرینان فراجا تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: سردار سرتیپ پاسدار اشتری  فرماندهی محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران   باسلام و تحیّت فرا رسیدن روز و صهیونیزم جهانی، حکام مرتجع منطقه و مزدوران تجزیه طلب آشوبگر و افراد ناآگاه و فریب خورده، نشان از موفقیت های تحسین برانگیز آن فرماندهی در انجام وظایف دارد و قدردانی امّت فهیم و ولایت مدار میهن اسلامی مان مؤید محبوبیت نیروی انتظامی است.

به حول و قوه الهی این دسیسه نیز همانند دیگر توطئه های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو می گردد و دگر بار رسوایی فتنه افکنان را رقم می زند.

سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به همراه جامعه هوشیار و قدرتمند اطلاعاتی کشور، همکاری با جان برکفان آن نیرو را در حفظ امنیت پایدار، بر خود فرض می دانند و در انجام این وظیفه خطیر الهی اهتمام خواهند ورزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو می شود

توطئه های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو می شود