مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 18:472022-10-03سياسي

پلیس موجب امنیت کشور است/ اجرای طرح هر کلانتری یک روحانی


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس حافظ امنیت کشور است، گفت: پلیس برای امنیت است و برای گرفتن دست کسی نیست و این بارها ثابت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سجاد نوری در نشست خبری با خبرنگاران همکاری خبرنگاران با فرماندهی انتظامی استان زنجان را نقطه قوتی در رسیدن به آنچه جامعه هدف پلیس در تراز انقلاب اسلامی است عنوان کرد و اظهار داشت: حمایت رسانه ها موجب تحقق آرمان های نداشته باشید دچار مشکل خواهید شد، پس باید در ثبت خبر از منابع معتبر کمک بگیرید.

نوری هوشمندی، واقع بینی و سرعت عمل را از ویژگی های یک خبرنگار برشمرد و افزود: خبرنگار نقش اصلی را دارد و هفته فراجا هم فرصتی خوبی است برای خبرنگاران که در زمینه های انتظامی در سطح کشور و نقش اساسی پلیس را در سطح جامعه تشریح بکنیم.

 رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به گام دوم انقلاب، گفت: تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی یک از مهمترین واصلی ترین اولویت های هاری عقیدتی سیاسی فراجا است.

نوری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: کارکنان و همیار مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه پلیس حافظ امنیت کشور است، افزود: پلیس برای امنیت است و برای گرفتن دست کسی نیست و این بارها ثابت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس موجب امنیت کشور است/ اجرای طرح هر کلانتری یک روحانی

پلیس موجب امنیت کشور است/ اجرای طرح هر کلانتری یک روحانی