مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 18:372022-10-03سياسي

مخبر: باید برای آینده و چشم انداز سینمای کشور ریل گذاری شود


سیاست گذاری و ریل گذاری برای چشم انداز سینمای کشور از اهداف تشکیل شورای عالی سینما در دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نخستین جلسه شورای عالی سینما به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، روسای سازمان صدا و سیما و تبلیغات اسلامی و همچنین سایر اعضای حقوقی و حقیقی این شورا از اهالی سینما برگزار شد، دکتر محمد مخبر، هنر و به ویژه سینما را به عنوان مهمترین عامل اثرگذار بر ابعاد مختلف زندگی انسان دانست و تاکید کرد: صنعت سینما نقش بسزایی در توسعه کشور حتی در زمینه های زیربنایی و اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی دارد.

معاون اول رییس جمهور سیاستگذاری و ریل گذاری برای چشم انداز سینمای کشور را از اهداف تشکیل شورای عالی سینما در دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: در کنار توجه به امکانات زیرساختی باید برنامه ریزی برای تولید محتوا متناسب با ارزش های ملی، دینی و انقلابی در دستور کار شورای عالی سینما قرار گیرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تمدن سازی و افزایش تبادلات فرهنگی و هنری افزود: سینما یکی از مهمترین ابزارها برای ترویج و تبیین آموزه های دینی و ارزش های انقلابی در بین جوانان ایران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: باید برای آینده و چشم انداز سینمای کشور ریل گذاری شود

مخبر: باید برای آینده و چشم انداز سینمای کشور ریل گذاری شود