مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-03سياسي

رونمایی از کتاب «من محروم نیستم» در خراسان رضوی


آیین رونمایی از کتاب «من محروم نیستم» با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، نویسنده کتاب و جمعی از علاقمندان در مشهد مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، آیین رونمایی از کتاب من محروم نیستم با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، نویسنده کتاب و جمعی از علاقمندان در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) و نوجوان است.

وی با اشاره به عنوان کتاب، افزود: این ادعا را در نامگذاری کتاب دارم که در راستای از بین بردن کلمه محرومیت و جایگزینی مستعد، گام موثری برداشته ام.

محمدرضا شیخ الاسلامی مهمترین دغدغه نوجوانان مناطق مستعد را عدم داشتن تعریف اصولی و صحیح از خود عنوان کرد و اظهار کرد: آنچه این کودکان و نوجوان از تعریف واژه خود دارند برگرفته از قهرمانان محلی، رسانه ای، سیاسی و .

است.

در واقع آنان تعریفی جامع و دقیق از خود ندارند و هویت خود را تبدیل به هویت افرادی می کنند که آنان را لمس کرده و یا باور دارند.

وی با بیان اینکه معنای واژه محرومیت در میان آنان با آنچه ما از آن برداشت می کنیم متفاوت است، گفت: بطور مثال ذهنیت یک کودک از داشتن تنها یک مداد و اشتراک آن با خواهر و برادر خود، محرومیت در داشتن تنها یک مداد نیست، بلکه دغدغه اصلی او مصرف و اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «من محروم نیستم» در خراسان رضوی

رونمایی از کتاب «من محروم نیستم» در خراسان رضوی