مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-03سياسي

انجوی نژاد: عده ای با اغتشاش در ایران، فاکتور درست می کنند و پول می گیرند


اگر امروز برای مقابله با نظام چادرم را برداشتم، باید ببینم کنار دستی من که کف می زند چه کسی است؟ برخی از همین اقدامات کف خیابان های ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، چند روزی است خیابان های شهرهای مختلف تهران شاهد تجمعات پراکنده ای است که به بهانه ماجرای مهسا امینی رقم خورده است، اما به مرور نیت اغتشاشگران تغییر کرد و سراغ براندازی و بعدتر هم تجزیه طلبی رفتند.

این ماجراها بسیاری از دشمنان قسم خورده رهپویان وصال شیراز که روزی تروریست ها در جلسه این هیأت، بمبی را منفجر کرده و تعدادی را به شهادت رساندند، در این خصوص گفت: آیت الله رییسی در کشور آمریکا و جلوی خبرنگار آمریکایی نشست و حرف زد و او نتوانست، هیچ حرفی بزند.

این نشان می دهد که منطق ما ضعیف نیست.

نباید از مناظره ترسید.

اگر از تریبون جمهوری اسلامی به مخالفین فرصت ندهیم تا حرف بزنند و در همان جا پاسخ منطقی دریافت نکنند، در اینستاگرام حرف می زنند و مردم تصور می کنند که این حرف ها، حق مطلق است.

دشمن بر هیجان حاکم بر تجمعات سوار می شود وی با اشاره به اینکه مردم از تضارب افکار استقبال می کنند، گفت: در جهان سوم تجمعات خیابانی را برنمی تابند و اگر تجمعی غیرحکومتی و دولتی تشکیل شود، بلافاصله با استفاده از ابزارهایی بر آن حاکم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجوی نژاد: عده ای با اغتشاش در ایران، فاکتور درست می کنند و پول می گیرند

انجوی نژاد: عده ای با اغتشاش در ایران، فاکتور درست می کنند و پول می گیرند