مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-03سياسي

ساخت و تکمیل 60 مرکز فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم


معاون عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ساخت و تکمیل 60 مرکز فرهنگی و مذهبی در مناطق محروم و روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد مهجوری،معاون عمرانی بوده است و بدون شک انجام این مأموریت بدون ساخت اماکن و ایجاد زیرساخت های فرهنگی و مذهبی میسر نخواهد بود.

مهجوری ادامه داد: در همین راستا، به تازگی قراردادی برای تکمیل و تعمیر 76 مسجد در استان لرستان به امضا رسیده و برای اجرا ابلاغ شده است.

معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت یادآور شد: بنیاد علاوه بر راه اندازی و تداوم نهضت اشتغال زایی با هدف محرومیت زدایی، توسعه و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم و روستایی کشور به عنوان رسالت و ماموریت اصلی خود، فعالیت های گسترده ای را نیز در حوزه های عمرانی و زیربنایی در این مناطق دارد.

مهجوری در تشریح فعالیت های عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت گفت: ساخت و تکمیل 58 هزار و 700 پروژه عمرانی و زیربنایی شامل مدرسه، بیمارستان، کتابخانه، دارالقرآن، آزمایشگاه، مسجد، پایگاه اورژانس، مصلی، خانه بهداشت، حوزه علمیه، خانه عالم، مرکز تجهیزات پزشکی، پایگاه سلامت، مرکز بهداشت، مرکز جامع سلامت، احداث پل، راه سازی و آب رسانی در مناطق محروم و روستایی کشور در دستور کار است که از این تعداد، 48 هزار و 80


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تکمیل 60 مرکز فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم

ساخت و تکمیل 60 مرکز فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم