مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-03سياسي

تحت شعاع قرار دادن موفقیت های اقتصادی دولت هدف مهم دشمن در اتفاقات اخیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حمزه جلالی یکی از اساتید دانشگاه در گلستان درباره تحلیل اتفاقات اخیر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دشمن بر اساس تجربه چند دهه خود دریافته که تغییر با سران آن جلسه از جمله استفاده از پنانسیل ایران به عنوان کریدور شمال به جنوب و غیره بوده و دشمن که فکر نمی کرد ایران به این موفقیت ها برسدبا این اتفاق خواست این دستاوردها را تحت شعاع قرار دهد.

جلالی تحت تاثیر قرار گرفتن مردم را از اهداف دیگر دشمن در این اتفاقات برشمرد و گفت: تحت تاثیر قرار دادن برخی از مردم برای همراهی انها با گروهکها در راستای تغذیه رسانه های عربستان و امریکا تا به گونه ای نشان داده شود که مردم از اصل نظام ناراضی هستند از دیگر اهداف دشمنان بود.

وی مهمترین هدف دشمن را در اتفاقات اخیر تحت شعاع قرار دادن سفر رییس جمهور و حضور وی در سازمان ملل بیان کرد و افزود: دشمن با راه اندازی تجمع و درگیری ها در کشور می خواستند این حرکت را به عنوان یک امتیاز منفی در بین برخی از اعضای سازمان ملل جلوه دهند.

این استاد دانشگاه روشنگری و جهاد تبیین را مهمترین اصل در برابر جنگ نرم دشمن دانست و ابراز کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مهمترین اصل در برابر جنگ نرم دشمن روشنگری و جهاد تبیین بوده و می بایست در تمام شبکه ها و فضای مجازی این دو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت شعاع قرار دادن موفقیت های اقتصادی دولت هدف مهم دشمن در اتفاقات اخیر است

تحت شعاع قرار دادن موفقیت های اقتصادی دولت هدف مهم دشمن در اتفاقات اخیر است