مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-03سياسي

شرکت های خارجی تولید سیگار باید عوارض و مالیات مناسب با درآمد پرداخت کنند


عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه برای فعالیت شرکت های چند ملیتی تولید سیگار در کشور باید محدودیت هایی اعمال شود، گفت: شرکت های خارجی تولید کننده سیگار باید عوارض و مالیات مناسب با درآمد پرداخت کنند.

- اخبار شرکت ها؛ غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید و فروش سیگار در داخل کشور از سوی 2 شرکت خارجی چند ملیتی JTI و  BAT با ماهیت انگلیسی- آمریکایی و ژاپنی گفت: متاسفانه بازار فروش سیگار در داخل کشور در انحصار 2 شرکت مذکور است، اما آنها مالیات و عوارض مناسب پرداخت نمی کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید محدودیتهای برای فعالیت این شرکت های چند ملیتی اعمال شود، افزود: آنها باید به تناسب درآمد خود مالیات و عوارض پرداخت کنند.

 عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: با اعمال محدودیت فعالیت برای شرکت های چند ملیتی، باید  به منظور جلوگیری خروج ارز از کشور از تولید ملی و شرکت ملی دخانیات ایران در حوزه کشاورزی، کشت توتون، تنباکو، صنایع تبدیلی و بازار فروش حمایت جدی شود.

شریعتی با اشاره به کاهش سهم بازار فروش سیگار داخلی بعد از شروع به کار شرکت های چند ملیتی در داخل ایران گفت: باید با اتخاذ راهکارهایی از جمله تقویت شرکت دخانیات سهم بازار فروش داخلی افزایش یابد و این رقم به قبل از حضور شرکت های خارجی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خارجی تولید سیگار باید عوارض و مالیات مناسب با درآمد پرداخت کنند

شرکت های خارجی تولید سیگار باید عوارض و مالیات مناسب با درآمد پرداخت کنند