مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-03سياسي

مهاجرانی: تحلیل آیت الله خامنه ای جامع، دقیق و روشنگرانه بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در توییتی بعد از بیانات رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیرو های مسلح، - وزیر ارشاد دولت اصلاحات بیانات رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیرو های مسلح را جامع، دقیق، روشنگرانه و به هنگام توصیف کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در توییتی بعد از بیانات رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیرو های مسلح، نوشت: تحلیل آیت الله خامنه ای جامع، دقیق، روشنگرانه و به هنگام بود.

مفسر رادیو BBC فارسی ـ که آخر عمرش را می گذراند ـ نگران غیبت آیت الله خامنه ای شده بود، از عدم حضور و صدای ضعیف ایشان غصه می خورد! این سخنرانی را ایشان و همکاران و ایران ـ نال بشنوند و ببینند: خشکید و کویر لوت شد دنیاشان! صبح امروز مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیرو های مسلح با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.

آیت الله خامنه ای در سخنرانی امروز به تحلیل پشت پرده حوادث اخیر و ظلم به ملت ایران پرداختند که مشروح سخنان را می توانید در ادامه بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرانی: تحلیل آیت الله خامنه ای جامع، دقیق و روشنگرانه بود

مهاجرانی: تحلیل آیت الله خامنه ای جامع، دقیق و روشنگرانه بود