مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:272022-10-03سياسي

جان تازه دوباره پروژه های راه سازی در استان زنجان با تخصیص اعتبارات


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال 1400 ، شاهد پیشرفت مطلوب پروژه های راه سازی در استان زنجان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان در گفت وگو با خبرنگاران،به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در بخش راه سازی اشاره و اظهار کرد: پروژه محور زنجان به بیجار پروژه محور قیدار به کبودرآهنگ ، کلور و درام   و پروژه بناب و منجیل جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بودند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان ابراز کرد: با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال 1400 پروژه های راه سازی در استان زنجان جان گرفتند و با روند خوبی اجرا می شود.

  اعتبارات پروژه های سفر 2 ساله است معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: اعتبارات پروژه های سفر دو ساله است و در این راستا بخشی از اعتبارات هم در سال 1401 اختصاص می یابد.

اسماعیلی تاکید کرد: تزریق به موقع اعتبارات باعث می شود پروژه های حوزه راه با سرعت خوبی جلو برود و این مهم رضایتمندی مردم را هم به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه سه پروژه مهم راه سازی استان زنجان در مقیاس بزرگراهی است، ابراز داشت: محور زنجان به بیجار ، محور زنجان به سلطانیه- ابهر و محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان تازه دوباره پروژه های راه سازی در استان زنجان با تخصیص اعتبارات

جان تازه دوباره پروژه های راه سازی در استان زنجان با تخصیص اعتبارات