مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:222022-10-03سياسي

برنامه ریزی دشمن برای انحراف جوانان از حرکت عظیم انقلاب است


جوانان آگاه باشند که در جاده دشمن قرار نگیرند چرا که برنامه ریزی دشمن برای انحراف جوانان از حرکت عظیم انقلاب است.

- حجت الاسلام مهدی دری عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: بوجود آمدن انقلاب اسلامی ضربه سنگینی را به از طرق مختلف بویژه جنگ، تحریم های اقتصادی و ایجاد تهاجم  فرهنگی و اجتماعی بود، که در این راه هم از هیچ کاری دریغ نکردند و البته به لطف الهی همواره با شکست مواجه شدند.

شکست دشمن در عرصه های مختلف سبب رو آوردن به اغتشاش شده است وی بیان داشت: شکست های دشمن در عرصه های مختلف باعث شد آنها رو به مسایل فرهنگی بویژه تاثیر گذاری تفکرات خود بر جوانان ایران اسلامی بیاورند تا به هر شکلی اذهان جوانان را منحرف کنند.

وی افزود: دشمن با در دست گرفتن فضای مجازی و جلوه دادن بسیاری از غیر واقعی ها فکر و ذهن بسیاری از جوانان را به سوی خود کشانده به گونه ایی که امروز شاهد آنیم که اعتراض آنان به راحتی تبدیل به اغتشاش می شود که نشان از حرکت و برنامه ریزی دشمنان برای رسیدن به اهداف خود است.

دشمن درصدد تبدیل یک اعتراض به اغتشاش گسترده است حجت الاسلام دری خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان آگاه باشند که در مسیر و جاده دشمن با تبدیل یک اعتراض به اغتشاش گسترده قرار گرفته اند و برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دشمن برای انحراف جوانان از حرکت عظیم انقلاب است

برنامه ریزی دشمن برای انحراف جوانان از حرکت عظیم انقلاب است