مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-03بين الملل

اغتشاش، مولفه ای از جنگ ترکیبی علیه محور مقاومت


این تنها ایران نیست که این روزها با آشوبگری مواجه شده، برخی دیگر از کشورهای محور مقاومت نیز هدف همین راهبرد دشمنان مقاومت قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، به دنبال اغتشاشات اخیر به بهانه درگذشت دختری به نام مهسا امینی، وزارت اطلاعات در بیانیه ای از دستگیری 49 نفر از عوامل و مرتبطین گروهک منافقین، 77 نفر از عوامل گروهکی در کردستان، 5 عضو گروهک های تکفیری ـ تروریستی همراه با 36 کیلوگرم مواد منفجره که طرح ترور یکی از مسئولان ارشد کشور را داشتند، خبر داد.

همچنین اعلام کرد که 92 نفر از وابستگان رژیم منحوس پهلوی و از سلطنت طلبان نشان دار، 9 تبعه بیگانه از اتباع آلمان، لهستان، ایتالیا، فرانسه، هلند، سوئد و .

نیز در میان دستگیرشدگان حضور دارند.

به باور بسیاری از تحلیل گران، کنار هم قرار گرفتن گروه های ضدانقلابی که خود با یکدیگر دچار اختلافات جدی هستند، نشان گر وجود یک برنامه ریزی برای نوعی جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

شاید یکی دیگر از نشانه های این جنگ ترکیبی آن باشد که ایران تنها هدف آشوب نبوده و در ماه های گذشته برخی دیگر از کشورهای حوزه مقاومت نیز به آشوب کشیده شده اند.

در عراق، حوادث پس از انتخابات و عدم تشکیل دولت که با پافشاری جریان صدر بر مواضعش همراه شد، نه تنها آشوب و اغتشاش را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاش، مولفه ای از جنگ ترکیبی علیه محور مقاومت

اغتشاش، مولفه ای از جنگ ترکیبی علیه محور مقاومت