مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-03سياسي

به گونه ای رفتار کنیم که در قیامت شرمنده شهدا نشویم


مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: ما مامور به تکلیف و انجام درست وظایف محوله هستیم و باید طوری رفتار کنیم که در قیامت شرمنده شهدا نشویم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  آیت الله شیخ علیرضا حدائق در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سازمان تعاون روستایی استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه مردم بین آرامش و آسایش تفکیک نمی کنند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت سر دادند.

          این روحانی به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: ما مامور به تکلیف و انجام درست وظایف محوله هستیم و مطابق با آیه 7 سوره زلزله که می فرماید: فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ خَیْراً یَرَهُ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ شَرّاً یَرَهُ باید طوری رفتار کنیم که در قیامت شرمنده شهدا نشویم.

جهاد سازندگی از خط مقدم، مقدم تر بود در ادامه این همایش مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  با اشاره به نقش موثر جهاد سازندگی در دفاع مقدس گفت: جهاد سازندگی از خط مقدم مقدم تر بود و در هشت سال دفاع مقدس، با پشتیبانی و مهندسی توانست با احداث خاک ریزهای دوجداره راه پیشروی رزمندگانی که دلاورانه پیش می رفتند، هموار و گسترده کند و این امر به طورقطع جز با ابتکارات و فناوری های علمی سنگر سازان بی سنگر محقق نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به گونه ای رفتار کنیم که در قیامت شرمنده شهدا نشویم

به گونه ای رفتار کنیم که در قیامت شرمنده شهدا نشویم