مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-03سياسي

خضریان: کمیسیون اصل نود به موضوع تامین منابع صندوق ملی مسکن ورود می کند


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از ورود این کمیسیون خبر داد و گفت: کمیسیون اصل نود تکالیف قانونی دستگاه ها و بانک های عامل در موضوع تامین منابع صندوق ملی مسکن و اجرای قانون جهش تولید مسکن را طی جلسات مشترکی پیگیری می کند.

- علی خضریان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون اصل 90 نیز منوط به بارگذاری اطلاعات توسط مردم در این سامانه شده است.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم تصریح کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز، موضوع تحقق ساخت 4 میلیون مسکن در پایان 4 سال دولت سیزدهم مورد بررسی قرار گرفت و براساس گزارش ارائه شده در بسیاری از شهرهای کوچک، اراضی مورد نیاز تملک شده و یا با مشارکت وزارتخانه ها، کار ساخت آغاز شده، اما مشکل اصلی عدم مشارکت بانک ها برای پرداخت تسهیلات و همچنین کمبود تامین مالی صندوق ملی مسکن است.

وی تاکید کرد: براساس گزارش ارایه شده از سوی وزیر؛ مالیات های حوزه مسکن باید به صندوق ملی مسکن واریز شود، اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته، لذا مقرر شد جلسه ای مشترک با حضور بانک ها، سازمان برنامه و بودجه برای پیگیری علل تامین منابع صندوق ملی مسکن تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: کمیسیون اصل نود به موضوع تامین منابع صندوق ملی مسکن ورود می کند

خضریان: کمیسیون اصل نود به موضوع تامین منابع صندوق ملی مسکن ورود می کند