مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-03پزشكي

تاثیر دمنوش لاغری گیاهی در کاهش وزن و تناسب اندام


دمنوش لاغری یکی از نوشیدنی های محبوب در میان ورزشکاران و کسانی می باشد که قصد کاهش وزن خود را دارند که تاثیر زیادی در چربی سوزی دارد و همچنین خواص درمانی دیگری نیز دارد.

- افرادی که به دنبال لاغری هستند می توانند با تهیه دمنوش خانگی یا نوع گیاهی آن که بسیار گران اعلام کرده اند که همین مسئله باعث شده تا فروش آنها کاهش پیدا کند و همچنین باعث نارضایتی مردم جامعه نیز شده است.

برخی از افراد درون جامعه برای کاهش وزن خود از انواع قرصها نیز استفاده می کنند که کاری بسیار خطرناک و زیان آورد است و همچنین برخی دیگر نیز دست به عملهای جراحی گوناگون خواهند زد که ریسک آن بسیار زیاد می باشد، دوتا از بهترین و مناسب ترین راه برای کاهش وزن یکی ورزش است و دومی استفاده کردن از دمنوش می باشد زیرا این محصول به دلیل موادی که درونش وجود دارد باعث می شود تا پس از مدت زمان کوتاهی نیز وزن افراد کاهش پیدا کند به طوری که خود این تغییر را اوایل حس نخواهند کرد اما با گذشت چند ماه متوجه این سری از تغییرات خواهند شد.

دمنوش لاغری گیاهی برخی از دمنوش لاغری موجود در بازار به صورت گیاهی می باشد مانند زردچوبه هندی یا زنجبیل و گل محمدی و همچنین جینسینگ که جزو آخرین نمونه از این نوع دمنوش گیاهی به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر دمنوش لاغری گیاهی در کاهش وزن و تناسب اندام

تاثیر دمنوش لاغری گیاهی در کاهش وزن و تناسب اندام