مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-03بين الملل

رییس شورای اروپا: تحریم ها علیه روسیه تشدید می شود


«چارلز میشل» رییس شورای اروپا اعلام کرد که نشست 14 و 15 مهر سران اتحادیه اروپا با موضوع تداوم حمایت ها از اوکراین و تشدید تحریم ها علیه روسیه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که حمایت های کشورهای غربی از اوکراین و تشدید فشارهای آنها علیه خبر دادند، چارلز میشل رییس شورای اروپا اعلام کرد در نشست غیر رسمی سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در پراگ پایتخت جمهوری چک، درباره اوکراین و روسیه رایزنی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس، میشل اعلام کرد که سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست 6 و 7 اکتبر (14 و 15 مهر) درباره تقویت حمایت های نظامی و اقتصادی از اوکراین صحبت می کنند.

رییس شورای اروپا با ارسال نامه خطاب به سران کشورها عضو اتحادیه اروپا تصریح کرد: در نشست مان ما درباره چگونگی ادامه حمایت قوی اقتصادی، نظامی، سیاسی و مالی از اوکراین تا هر زمان که طول بکشد، صحبت خواهیم کرد .

به گفته این سیاستمدار بلژیکی که سابقه نخست وزیری این کشور را دارد، اتحادیه اروپا تحریم ها علیه روسیه در رابطه با جنگ این کشور علیه اوکراین را تشدید خواهد کرد.

وی در نامه ارسالی خود برای سران اروپایی نوشت: ما به تقویت اقدامات محدودکننده خود برای افزایش بیشتر فشار بر روسیه جهت پایان دادن به جنگ خود ادامه خواهیم داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اروپا: تحریم ها علیه روسیه تشدید می شود

رییس شورای اروپا: تحریم ها علیه روسیه تشدید می شود