مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-03سياسي

ثواب کسی که بگوید: ما شاء اللَّه لاحَولَ و لاقوه الّا باللَّه‏


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشام بن سالم، از امام جعفر صادق روایت کرده است که فرمود: «چون کسی دعا کند و بعد از آنکه دعا کرد بگوید که: - هشام بن سالم، از امام جعفر صادق ثواب کسی که بگوید: ما شاء اللَّه لاحَولَ و لاقوه الّا باللَّه‏ را بیان کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشام بن سالم، از امام جعفر صادق روایت کرده است که فرمود: چون کسی دعا کند و بعد از آنکه دعا کرد بگوید که: ما شآءَ اللَّهُ لاحَوْلَ وَلا قُوَّهَ الّا بِاللَّهِ؛ آن‏چه خواستِ خدا بود، نیست گردیدنی و نه توانایی ‏ای، مگر به خدا ، خدای تعالی بفرماید که:بنده من تن به مردن داد و امر خود را به من وا گذاشت و امر مرا گردن نهاد، حاجتش را برآورید .

جمیل، از امام جعفر صادق علیه السلام روایت کرده است که گفت: شنیدم از آن حضرت که می ‏فرمود: هر که هفتاد مرتبه بگوید: ما شآءَ اللَّهُ لا حَوْلَ وَلا قُوَّهَ الّا بِاللَّهِ؛ (آن‏چه خواست خدا بود، نیست گردیدنی و نه توانایی‏ای، مگر به خدا) خدا هفتاد نوع از انواع بلا را از او بگرداند، که آسان‏ترین آن ها خَنِق است .

عرض کردم که: فدای تو گردم! خنق چیست؟ فرمود: (پیچیده یا ناخوش و) بیمار نمی ‏شود به واسطه دمل‏ها و مانند آنکه بر عضو برآید (تا به سبب آن گلو گرفته شود و خفه شود؛ چه خنق - به فتح خاء و کسر نون -، گلو گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثواب کسی که بگوید: ما شاء اللَّه لاحَولَ و لاقوه الّا باللَّه‏

ثواب کسی که بگوید: ما شاء اللَّه لاحَولَ و لاقوه الّا باللَّه‏