مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-03سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: سازمان استاندارد بر ارتقای کیفیت کالا نظارت کند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد در میان جامعه اعتمادسازی می کند، گفت: سازمان ملی استاندارد باید با افزایش نظارت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران گفت: متاسفانه عقب ماندگی های زیادی در این عرصه وجود دارد که باید با تلاش روز افزون جبران شود.

وی با اشاره به اینکه اصولا جامعه بشری الگوخواه و الگوپذیر است، افزود: گرایش به الگو در میان مردم از گرایش به فعالیت های تبلیغاتی بیش تر است .

امام جمعه قم با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم الگوهای موفق را معرفی کرده است، تصریح کرد: الگوهای موفق می توانند اعتبار و اعتماد یک کشور باشند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه استاندارد در میان جامعه اعتمادسازی می کند، مطرح کرد: سازمان ملی استاندارد باید با افزایش نظارت ها، کیفیت کالاها را ارتقا داده و در مسیر تبلیغ کالاهای ملی گام بردارد.

وی به نگاه مثبت جامعه به سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و یادآور شد: این اتفاق نشان دهنده مسئولیت سنگین سازمان ملی استاندارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: سازمان استاندارد بر ارتقای کیفیت کالا نظارت کند

آیت الله حسینی بوشهری: سازمان استاندارد بر ارتقای کیفیت کالا نظارت کند