مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-03سياسي

همسر شهید مدافع امنیت: اجازه تجزیه کشور را به معاندان نمی دهیم


همسر شهید سید نورخدا موسوی از شهدای امنیت نیروی انتظامی لرستان، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، گفت: ما همسران شهدا هیچ گاه اجازه عرض اندام به افرادی که در داخل و خارج کشور با شیطنت به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند را نخواهیم داد.

- کبری حافظی همسر شهید سید نورخدا موسوی از شهدای امنیت معظم شهدا نباشم، به عنوان یک شهروند عمومی جامعه که پذیرای قانونی اساسی است، بارها شاهد بوده و هستم که چه عزیزانی در راه دفاع از ناموس و امنیت کشور جان خود را فدا کردند و نادیده گرفتن این ایثار و جان فشانی خیانت به خون شهدا است.

همسر شهید نورخدا موسوی با اشاره به سختی های 10 ساله پرستاری از شهید زنده ایران، اظهار کرد: افتخار می کنم که روزهای جوانی ام را صرف خدمت به مردی کردم که برای دفاع از امنیت کشور از حق حیات خود گذشت و جان خود را فدای آرمان های انقلاب و نظام کرد.

حافظی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و هست، برای حفظ آرمان های انقلاب و نظام نیروهای ارزشی بسیاری را از دست داده، مردم نیز به این ایثار و از خودگذشتگی واقف بوده و حامی همیشگی نیروهای مسلح هستند.

وی بیان داشت: من به عنوان همسر یک شهید نیروی انتظامی، شهید مرزبانی که برای دفاع از خاک و تمامیت ارضی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر شهید مدافع امنیت: اجازه تجزیه کشور را به معاندان نمی دهیم

همسر شهید مدافع امنیت: اجازه تجزیه کشور را به معاندان نمی دهیم