مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-03سياسي

نماینده مجلس: خانواده «مهسا امینی» حاضر به شرکت در جلسات مجلس نشده اند


ما تاکید داشتیم اگر خانواده امینی در جلسه حضور یابند با موارد و مسائلی که مطرح می شود به روند رسیدگی به پرونده کمک خواهد شد اما خانواده امینی حضور نیافتند.

- نماینده مجلس: خانواده مهسا امینی حاضر به شرکت در جلسات مجلس نشده اند ما تاکید داشتیم اگر خانواده امینی در جلسه حضور یابند با موارد و مسائلی که مطرح می شود به روند رسیدگی به پرونده کمک خواهد شد اما خانواده امینی حضور نیافتند.

سخنگوی کیمسیون امورداخلی کشور در مجلس گفت: تا به امروز دوبار از خانواده مهسا امینی برای حضور در جلسات کمیسیون دعوت شده است اما خانواده امینی تاکنون نپذیرفته اند که در جلسات مجلس حضور یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حدادی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص حضور خانواده امینی در جلسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: تاکنون کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها دوبار از خانواده خانم مهسا امینی دعوت کرده تا در جلسه کمیسیون حضور یابند اما خانواده امینی به جلسه کمیسیون نیامدند و به ما اعلام کردند که وکیل گرفته اند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما تاکید داشتیم اگر خانواده امینی در جلسه حضور یابند با موارد و مسائلی که مطرح می شود به روند رسیدگی به پرونده کمک خواهد شد اما خانواده امینی حضور نیافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: خانواده «مهسا امینی» حاضر به شرکت در جلسات مجلس نشده اند

نماینده مجلس: خانواده «مهسا امینی» حاضر به شرکت در جلسات مجلس نشده اند